7.23.2005

To be Kramer or be captain Murdock

Hayata hala alışamadığımı hissediyorum. Ne bileyim sanki dünyaya yanlışlıkla atılmışım gibi. Bir amacı olmadan salıvermişler beni. Etrafta birsürü şey oluyor ama ben sadece durup seyrediyorum. Hırsla baglı olduğum hayallerimi gerçekleştirmek için parmağımı oynatacak halim yok sanki.Sıkıldım, bunaldım..

Nedeni vallahi aşk değil.Aşık olunca iman kuvveti gelir bana böyle bomboş olmam. Aşık olamama sendromu hiç değil öyle zamanlarda kendimi kitaplara veririm. Şimdiyse yaptığım tek şey akşama kadar boş boş dolaşıp sabaha kadar CNBC izlemek.Kanaldaki tüm dizi, film cizgi dizi hepsini izliyorum.İşin kötüsü geçen gün kendimi "televole" izlerken yakaladım. Kendime ceza olarak "üç gün gatıhsız hapis" verdim.İzlediğim türk filmleri cabası. Nalan ile ferit bir kanalda evlenip birkanalda ayrıldılar hemde aynı günde... Televizyonu hiç açmayın bence ben bakıyorum izlemeye değecek bişey yok olursa buraya yazarım. En iyisi film kiralamak.

Dün Seinfeld i izlerken ne kadar ayrıntılardayaşadığımızı fark ettim.Aslında hepimiz "Kramer" gibi olabilsek çook daha mutlu olabiliriz. Herşeyi kitaba uyduracağız diye kepaze oluyoruz. Ya da başkalarının bizim için ne söyledğine takılıyoruz sık sık. Amaan yaşa gitsin işte Ne takıyosun dünyayı? The A team de "Murdock" vardı. " Hayatı ciddiye almıyorum sadece "demişti. Onun gibi olmak var işte. Kramer, Murdock ve Geleceğe Dönüş filmindeki "doktor" ve tabiiki Jim Carry...Dünya düzeyinden farklı karakterler.Ama dünya düzeyinde mutsuz olacağıma hayatı ciddiye almam daha iyi.

Neyse bi türk filmi başlıyor.Onu izlemem gerek.Bide yarın akşam "lier lier" varmış.Şimdi reklamı vardı. Bininci kez de olsa bu yazının üstüne izlenmeye değer.

Muhabiriniz sığ sulardan bildiriyor....

No comments:

Post a Comment