9.04.2005

Yalnızız

Peyami Safa imiş...İki gün önce kitaplıktan eski bir kitap aldım.Üzerinde sadece kitabın adı vardı. Daha önce, sanırım üç yıl önceydi, yine kitabi almış iki sayfa sonra felsefesinden bunalmış ve bırakmıştım. Sanırım bazı şeyler için hazır olmak gerek. İki gün önce aldım ve bir solukta okudum. Kitap o kadar güzeldi ki... Edebiyat bigimin kıt olması da cabası. Koskoca Peyami Safa yazmış. bilmiyodum tabii. Bugün bi arkadaştan öğrendim.

Neyse kitap süper... Ben hemen bi filmini yaptım zaten. Samim rolünde Harrison Ford. 50 li yaşlarda derin bir karakter. Gizemli... Meral rolü için çok düşündüm. O aşifte biraz, cilveli falan. Ona da Müjde Ar yakışır ama değil mi! Sonra bide şen şakrak Besim var. O da esprili ve biraz kilolu. Tabiiki Gerard Depardrio(yazılışından emin değilim:).

Yalnızız...Kitabın en haklı olduğu kısmı buydu. Yalnızız... Yaşadığımız kadar, aşık olduğumuz, sevdiğimiz kadar, kalabalığımız kadar yalnızız. Çok düşündüm bunu bu aralar. Etradımdaki insanlara baktım. Hangi biri gelecek hayallerimin bir parçası? Kim kalıyor 10 yıl sonraki hayallerimde? Cevabım beni bile ürküttü. Korktum. "Gerçek" diyeceğim dostluklarımın ne kadar az olduğunu fark edince korktum. Beraber vakit geçirdiğim insanların "yalan "olduğunu anlayınca korktum. Yanında kendimi ben gibi hissettiğim o kadaraz insan varki...

Haklı Peyami Safa. Yalnızız...

2 comments:

  1. Anonymous12:36 PM

    diiliz aslında yalnız yani kendimize yabancıysak yalnızız kendine ne kadar acıksak ve biraz da cesursak cevredekilerin sadece araç oldugunun farkına varabiliyo insan sonunda benim dunyamın merkezi benim ne kadar da hos diil mi ?
    biraz cesaret biraz da acıklık merkezi oldukdan sonra neden tanrısı olamayasın ki ?
    gorkem

    ReplyDelete
  2. Anonymous6:47 AM

    Yavrucum,Çıtır Leblebim,Fıstığım tutturmuşsun bir yalnızlık manyaklığı başka birşey bilmiyorsun.Bak gençsin güzelsin,bırak bunlarıda hayatını yaşamaya bak.Sen yalnızım diyorsun ben senin yalnızlığını paylaşabilmek için elimden geleni yaparım.Bir düşün.Ayrıca etrafınada iyi bak.Mutlaka senin istediğin gibi bir manyak vardır.Hayatını zehir etmek isteyen bir manyak herzaman vardır.Kendine iyi bak.Yorumlarım devam edecek.

    ReplyDelete