8.30.2007

"Siyah Hırka"' yı atmak..


Hiç semazenler izlediniz mi bilmiyorum, geçenlerde baştan sona izleme fırsatım oldu. İki yetişkin ve iki çocuk olmak üzere, harika bir ..gösteri diyemiyorum...harika bir "eser" di.
Semazenler başlamadan önce sahnenin görünen bi kenarında üzerlerindeki uzun siyah hırkayı bırakıp dönmeye başlıyorlar..Siyah hırkanın anlamı da dünya hisleri, dünyevi şeylermiş. Çok etkilendim. Etkileyici bir ifadeydi..
HZ. Mevlana gerçekten bambaşka bir dünyay götürüyor insanı..Mezarında etkileniyorsunuz... Mesnevi'de etkileniyorsunuz...
Hiç gitmediyseniz bir gidin görün derim...

5 comments:

  1. hep istemi$tim ... birgün yapacagim... kiskandim $imdi seni ...

    ReplyDelete
  2. Kıskanma çalış seninde olur:P

    Mutlaka gitmelisin..Hatta gidceğin zaman haber ver, Konya memleketim benim sana bir de etliekmek ısmarlarım:P:P

    ReplyDelete
  3. sol el haktan alır sag elle halka saçar..

    ReplyDelete
  4. cok sagol güzelim :) in$allah birgün muhakkak! ;)

    ReplyDelete
  5. aroilum:
    Felsefesi etkileyici değil mi?!

    Jade:

    etliekmek... canım çekti yine

    ReplyDelete