11.17.2007

Grevde bir Gerilla

Türk telekomun grevde olması nedeniyle evde telefon ve internet hattım yok.Kablolarda bir problem çıktı Türk telekomu aradığımızda "kardeşim ağız tadıyla bi grev yaptırmıyosunuz beaaaa" dediler bizde "iyi be " diye bağırdık...Bu nedenle evdene telefon, ne internet var... Size İstanbul'un taaa içinden, MOSQUİTO cafeden, wireless otlanarak sesleniyorum!!! Bu zor koşulla altında EKİM 2006'da yazdığım bir şiiri buraya koyarak sanırım zamandan tasarruf ediyorum:P

Telekom Grevinin protesto ediyorum! GREVDEYİM!

******

Bir sen dindirirsin acılarımı
Bir sen dökebilirsin gözyaşlarımı
Hak ettim her şeyi biliyorum
Yazık, çeviremem yaptığım hataları
Çünkü suçluyum bir tanem
En az senin kadar suçluyum
Cahil cesaretiydi benimkisi
Sonrası gururdu zaten
Seninde iyi bildiğin gibi
Tüm inadımi çılgınlığım saçmalamam
İnan sevdiğim içindi

Şimdi bir önemi varsa gerçeklerin
Pişmanlığın, gözyaşlarının
Ve söylenmemiş sözlerin
Hala bir değeri varsa kalbinde
Gitme…

foshfosh -ekim 2006

6 comments:

  1. artık çok geç demek için çok geç derim bu şiirden sonra. pişmanlık fayda etmez, etmesinde zaten..
    :)

    ReplyDelete
  2. Türk Telekom mağdurum benim.ay kıyamam sana.çok özledim seni yaa (:

    ReplyDelete
  3. bekliyorum dönüşünü.. hergün buraya uğrayıp çiçeğini filan sulayıp hayvanlarını besliyorum:P

    ReplyDelete
  4. Anonymous3:00 AM

    aorilum: yeni ufuklar, yeni yelkenler... Benim takayı gören var mı?

    mevu: Bende özledim bende, resi var şu an elimde sana koşmak istedim, bağlantım yok adlsimde:(

    anna: Canım ya dedim o penguen kesin ölmüştür:) Sağol canım benim:)

    ReplyDelete
  5. Kermitin Gelini, özlemle bekliyorus...

    ReplyDelete
  6. Anonymous11:35 PM

    çile!! ben telekomu vAr yA... şiiRde süpeR olmuş kAlemine sAğlık :))

    ReplyDelete