9.12.2008

Kevser ile Günseli

- len?
-öff ....
- ya kızma ya...naber?
- izninle kitap okuyorum.
-"izninle kitap okuyorum" mı vıy.vıy..Kalk da bak nerdeyiz?
- ...
-yaa...
- Burası blog...Şey bizde yazıdayız...ehe..nasıl görünüyorum?
- Rahmetli Aysel Gürel'den hallice.
- üff tamam kes, soranda kabahat... Burasıda iyiymiş hani,rengi falan..çöl gibi maşşalah!
- Aman çöl gibi... ne vardı sanki bağ bahçe olsa.. Bahçede kısır yapar yerdik be kızım!
- Ne kadar sığsın!
- Bırak bu entel dantel havaları da bi çay koyda içelim. AA şurda iki kız başbaşa dedikodu falan yapardık!
- Çay yok ama sana bir pinot noir açarım...
- İstemez istemez... Bi çay içelim dedik, göremedik gitti elinden bir bardak çay!
- Göremeyeceksin de, benim elimde hep kitaplarım olacak!!! Neyse nen mesajı vereyim. Bu sezon Günseli arkadaşım ile
- Can dostuz can...
- Günseli ile http://askinpesinde.blogspot.com'da olacağız. Bizi okumaya devam edin...

;D

7 comments:

  1. işte iftarda içilen şarabın etkisi :p
    naptın kızım ya, hayali arkadaşlarını uzak tutsana blogundan. yoksa blogunu ele geçirirler bak.ama çok sevdim bu muhabbeti, iki posttur harika gidiyo. hoşgeldin günseli. ama kevser kim? (jade'in mutfağından bi tıkırtılar gelmektedir)(sakın! faredir fare diye bi espri yapma girişiminde bulunma :p)

    ReplyDelete
  2. :)

    ya ben bişiy yapmyorum, gidip yatıp uyuyorum bi geliyorum burdalar:) Günseli ve Kevser iki kanka... Kevser entel, günseli mahalle kızı. Tanıyınca seversin be stikman, kimbilir bir de bakmışız stik onların kahramanı oluvermiş!

    ReplyDelete
  3. beni korkutuyosun zenci.

    ReplyDelete
  4. pinot noir'i öyle ha diyince açmayacan hocam, olucak et yemeğin onun yanında hafiften yudumlayacaksın.

    vazgeçtim siz kafanıza göre takılın.

    ReplyDelete
  5. Anonymous8:03 PM

    Haydi hayırlı olsun bakalım =)
    Ben hangisine aşık olucam şimdi karıştı ama =)

    ReplyDelete
  6. Süper!! Bayıldım bu fikre!
    Hatta kıskandım.

    Neden benim aklıma gelmedi yaa...

    ReplyDelete
  7. magnum: valla haklıısn be hocam ama bu iki kızı bende çözemedim daha:)

    fx: Valla önce bi tanı canım, bak gr beğen... beğendiği senin olsun:P

    To do: sanırım senin bnm kadar boş zamanın yok olsa kesin çıkar söyliim:)

    ReplyDelete