1.28.2009

vay anasını volume 2.

Ben bu gün uzun bir aradan sonra DENİZ OTOBÜSÜ'ne bindim. Vapur değil Otobüs... Böyle daha bir hızla gidiyor Bostancı- Kabataş'a bindim yirmi dakikada ordaydım. Vay be dedim, daha önce neden binmedim ki dedim. Sonra aklıma geldi daha önce Bostancı'dan kabataşa gitmem gerekmemişti.

Ben bu gün ingiliz kaçığı ile fransız toku gördüm.

Ben bu gün Okulumdaki "security guy"'a abayı yaktım. Her gün girişte kimliğimi itina ile kontrol eden güvenliğe yeni bir eleman gelmiş. On numara adam...-Bu "on numara " kavramının futboldan geldiğini ben iki gün önce öğrendim. - Bence o güvenlikçi kesin MİT. Gizli görev için İstanbul Ünviersitesi'nde.... Görevi bittiğinde Miami'ye falan gidecek gizli göreve.Öyle olmasını diliyorum! Heyecan olsun.

Ben bu gün elime TIĞ aldım. O kadar yabancılaşmışız ki ilk zincirde ikimizde birbirimize bakıp çığlık attık ve mekandan arkamızda bir toz bulut bırakarak uzaklaştık. The Başlamadan Elveda DANTELLER!

"The Başlamadan Elveda Danteller" diye bir film yapsam Issız Adam'ı ikiye katlar.İtirazı olan varsa buyursun gelsin görüşelim.

No comments:

Post a Comment