5.21.2012

Priscilla'nın Yengesigillerden Mektup

Boyun posun devrilsin Zuckerberg!





Kaynımgillerin kızı Priscilla geçen Cumartesi günü feysbuku bulan adamla evlenmiş.Ben de kaynımgilden duydum, bi içerledim bi içerledim anlatamam! Tabii ben haber gazetelerden görünce hemen aradım bunları. "niye çağırmadınız" dedim. Derim tabi! Biz bunları görümcemin düğüne çağırdık geldiler suşileri falan yediler içtiler, kalkıp pistte iki dönmeden de gittilerdi. Sonra düğünü videodan izlerken dikkat ettim bunlar para da takmadan gitmişlermiş. Ses etmedim di.. Ama bizi düğüne çağırmamak da neyin nesi? Ayıp ayol ayıp! Ben bir sinirle arayınca bunlar durumu anlattılar Oğlan cimri çıkmış. Araştırdım bu oğlan anacım feybuku kurmuş, paraya para demiyomuş, Boyu posu devrilsin bir düğün yapamamış, bi pilav dökememiş haspam! Böyle rezalet görmedim ben. Kaynımgile de üzüldüm adamlar boynu bükük kalakalmışlar. Bi pilav dökseydin, hepimizi çağıraydın , iki pistte dönseydik nolurdu ha nooldurdu? Gelir takımızı da takardık. Yahu Facebook'u  olan herkes bir TL taksa yine köşesin zaten. Neyin peşindesin?


Yazı boşa gitti bizim kız...


Priscilla'nın Yengesigiller













No comments:

Post a Comment