1.03.2016

2016 mı?

Tarih 2016.

Ben ilkokuldayken sınıfın duvarında çağları gösteren bir zaman çizelgesi vardı. Eski cag, yeni cag... Uzay cagi. Hah iste tam olarak o uzay cagindayiz. Uzayda degiliz belki ama kendi adima ben baya uzaydayim.  Bu dünyaya ait olmadığımı bildigim, nefes almaya calistigim bir uzaydayim.

O son okyanusu geçmeyecektim.

Evet 2016... Hmm şimdiye kadar dünyayı ele geçirmiş olmam gerekiyordu. Neden olmadı? Teknik aksaklıklar işte. Ama fark ettim ki "2016 benim yılım olacak süüüüppppper bi yıl geçiricem" enerjisinde olamayacak kadar realist, bu duruma üzülecek kadar da romatiğim. İşin aslına bakarsanız 2016'nın benim yılım olmasına gerek yok ben zaten süperim?

Yav he he.

2015'e geriye dönüp "ne yaptın" diye kendime sorunca " valla bi gezdim ki sorma" cevabını alıyorum Bir de düğün yaptım tabi. Şu hayatta yapmak istediğin ne var deseler Beyrut'ta bir kafede nargile içmek isterim derdim, Beyrut'ta bir kafede nargile içtim mesela. Yahu kızım kendini geliştirmek için ne yaptın derseniz bir cevabım yok. Edgar Ellan Poe okuyorum arada, o iyi oluyor.

Yeni yılda yapılacak listem yok. Bu yazı karamsar bir tarafa doğru gidiyor, hemen komik bi3şeyler söylemeliyim. Veya komik bir video izlemem lazım.

Amaaaan neyse. KIB. BYE


No comments:

Post a Comment