5.30.2007

Eski aşklar depreşince..Bloga dönmek kalır bize!!



Mayısın en güzel hali....Tam 7 yıl geçmiş. "5" yıl sonra......" Çocukluğum...:) İnsan bazen gerçeklere şöyle durup uzaktan bakabilmek istiyor. Yaşanan ana objektif bakabilmek gerçekten zor, bazı şeyleri farketmek, görmek için insanın 7 yıla bile ihtiyacı olabiliyor. İlk masal, 7 yıl öncesinden kalma br ezgi....Ben hayatı masallara sığdıranlardanım. Gerçeğe olan kırılganlığımda bu yüzden. Herşeye, herkese sevgim bu yüzden. Mutluyum ya maskelerimle, bu yeter şimdilik bana. Büyümek mi o da ne? Gerek yok..Yeteri kadar büyük zaten acılarımız, bir de ruhumu büyüterek katlanamaz hale getiremem. Yanlız kalmadığım sürece kahkahalarım, şarkılarım hep benimle. Yanlız kalınca da iki şiir patlatır günü kurtarırım:) Çocukluğum..7 yıl önce de çocuktum ve dünyanın en güzel hissini bir kahramanda buldum. Baktığı zaman dağların yeşili titrerdi. Sesi karanlığın içinden yüreğime değivermişti.İmkansızlığı bile beni yolumdan çeviremedi.Ve Çok mu edebi oldu? Hayır, düpedüz biriydi. Günlük problemlerle boğuşan basit biri..Belkide hep çocuk kalmak isteyişimizin en büyük sebebi budur. Bizi mutlu eden şey o özgür "hayaller" değilmiydi?
Şimdi ne kdar düşünsem, ne kadar yazsam yeridir. Çünkü 7 yıl çok şeyi değiştirdi. Hayatta olmak, hayatta kalmak için sevmekten başka çarem olmadığını gördüm kendi adıma. KArşılıksız, SADECE sevmeyi, beklentiletilerimi sadece AŞK'a adamayı, acı çekme pahasına YAŞAMAYI öğrendim. Belki bunu o masala borçluyum.
Kimbilir? "5 yıl sonra...." Bir mayıs ayında, ilk öğrendiğim yerde yaşamayı...Yeniden bulurum "hayatı" başka bir masalda...


Bu arada yeni favorim KErmit...Ne yakışıklı değilmi:))

No comments:

Post a Comment