3.03.2008

"su tabancası poligonundaki kağıt hedeflere dönmek"

'' bir erkeğin hayatında ses etmeyip, pes ettiği anlar vardır."''bir erkeğin hayatında suça hile ile karşılık verdiği anlar vardır."''bir erkeğin hayatında, teselliyi martavalda bulduğu anlar vardır....."

"Albino olan nuh'un saçına lise yillarinda bir kiz dayanamaz ve dokunur. nuh kiza bir bakış fırlatır ve kız der ki; kusura bakma kendimi tutamadim. Nuh cevap verir; bence baban kendini tutamamiş."

“bir erkeğin hayatında ilkel duygularla modern silahlara yöneldiği anlar vardır.”

"dostoyevski puşkinlik yapma!"

"maskemin ardındaki uçsuz bucaksız boşlukta tek başımdaydım. aşıktım ve aşkımın her kelimesi yalandı. çünkü dilimi rehin bırakmıştım. yaptığım her şey sahteydi. ruhumu da bedenimi de kiraya vermiştim. kendime borçlanmıştım. ve galiba ölünceye kadar bu borcun faizini ödeyecektim. her gülücük bir fiyasko, her iltifat bir asparagas, her hediye bir skandaldı... yine de idare ediyordum. yalnızsan yalanlar sana ilaç gibi gelir, iftiralar senin için terapidir. dilara dilemma ile aramızdaki aşk karşılıklı bir iftiradan ibaretti."


DUBLÖRÜN DİLEMMASI

Murat Menteş

iletişim yayinlari 2007

2 comments:

  1. ''maskemin ardındaki uçsuz bucaksız boşlukta tek başımdaydım. ''

    ve hiçbiryere kıpırdayamayorum.. maskenin altındayken kendinden de kaçamıyorsun..

    ReplyDelete