1.16.2009

Ooof ki of Volume !

Kendime hakim olamadım ve bir Israilli ile "sidik yarışına" girdim sayın seyirciler. Facebook da Free Palestine grubunun duvarında girdiğim bu yarış özel mesajlara taştı. Seviyeli ve iğneleyici ifadelerle birbirimize birşeyler kanıtlamaya çalışıyoruz. Herifçioğlu en son beni malesef kendi ülkemin gerçeği ile g.t etti ve sonuna da "salam habibi" diye ekledi.

Ben bugün "final" dönemine girdim sevgili seyirciler. İşte bu yüzden,sırf bu yüzden işte, yaşamdan çok ölüme yakın oldukları için....Başka türlü bir şey benim istediğim...

Ben bu gün..yalan olmasın bu gün değil dün, Bakırköye gittim sevgili izleyiciler. İnanın bana bambaşka bir dünyaya gittim sanki. Başka bir İstanbul tanıdım. Hiç hoşlanmadım ama. Bir New York'lu için New Jersey ne demekse benim içinde Bakırköy odur. İtirazı olan varsa şimdi konuşsun ya da sonsuza dek sussun...

Ben bugün Pink Floyd'un How I wish You Were Here şarkısını yeniden dinledim. Baktım bitti bir daha dinledim. Bir daha bir daha... Eskitemedim...

Ben bu gün hiç tanımadığım bir erkeğe sırf bana benziyor diye usulca sokulup "Konyalı mısınız" dedim.

Alper Canıgüz Gizliajans diye bir kitap çıkarmış. Ben bu gün bunu sahaflarda sordum sayın çok özel seyircilerim -evet siz ayrıcalıklısınız- sahafçıoğlu önce "kiiim?" dedi. "Alper Canıgüz...CANI GÜZ..." dedim.Adamın yüzünde garip bir ifade oluştu."Heaa o mu yok ondan " dedi. Aynı ifadeyi Murat Menteş'i sorduğumda da alıyorum. Mesela şu an sizin yüzünüzde de o ifade var... Niye ya niye!!

Muhabiriniz gerçek hayattan bildiriyor sevgili seyirciler.

6 comments:

  1. konyalımıymış?

    ReplyDelete
  2. Goddess: SENİ SEVİYORUM bunu biliyorsun değil mi:)

    stikman: sivaslıymış..üzüldüm:)

    ReplyDelete
  3. o israilliyi dövcektik lan:D hiç te g*t olmadın canım çünkü vikipediden arak şeyler senin ülkenin gerçeği olamaz. vikipediye o bilgileri senin benim gibi insanlar giriyor. profesörler girmiyor. gayet te bir pkk üyesi yazıktırıp çiziktirmiş olabilir onları bu biiirrr...

    bakırköye alış bu da ikiii:D

    ReplyDelete
  4. Anonymous4:35 PM

    Bakınız ben: Savaşları patlamış mısır ve kola içerek seyreden, gerçek bir filmi bedavaya getiren beleşçi...
    Hitler'imi özledim!
    Var mı!
    Obamaaaaaaa!!!!

    ReplyDelete
  5. şey..ukalalık falan adı herne olacak bilmem ama o şarkının adı wish you were here..

    ReplyDelete