3.18.2009















James Blunt girdi şarkıya.."Same Mistake" diyor...
Eh serde gurur vardıya şimdilerde yerde geziyor.Vazgeçmek yok...yok..yok... diyerek kandırdık kendimizi. "henüz erken" diyerek inanmadık gerçeklere.

Çırpınma boşa bu dava düştü.Şimdi yaz kızım;

İstanbulu yaz... Bahar geliyor şehre, değişecek. Uyanışların, gülüşlerin, şiirlerin ve değişmediğini sandığın herşey değişecek ve herşeyin aynı kaldığını düşündüğün anda geçmişte kalan bir surette anlıyorsun sen büyüyorsun...

Yaz kızım; yağmurdan sonra hala aynı heyecanla gökyüzüne bakıp gülümseyebildiğini, açan çiçeklere aynı heyecanla şaşırabildiğini yaz. Büyütemediğin biri var bir yerlerde, onun hatırı için şarkılar söylediğini, küfrettiğini söyle ve "büyüyorum ve öğreniyorum" palavralarını anlat.

Karar;
Vakit tamam.
Beşiktaş vapuru artık gidiyor. Bir sonraki gelene kadar diline bir şiir tutturacak ve neşeyle bekleyeceksin.

F. Beyrut YILDIRIM

3 comments:

  1. Umarım son paragraf her ıkımız ıcınde gerceklesır... saygılar...

    ReplyDelete
  2. Kandırmaca Yok yani vazgeçmek de yok. Ne demiş büyük ska düşünürü Athena:));

    Ne görmüşsen o doğrudur
    Dogru bana göre zaten yoktur
    Her kafadan bir ses cikar
    Kiyametler bundan kopar ya

    Yorulmak olmaz yorulmak olmaz
    Bikmadan usanmadan devam yola

    Birgün düssem baska gün kalkicam
    Biliyorum bunu
    Her defasında kafa üstü
    Daha sert dibine vuracam

    Yanlisa dogru demeden
    Kendime yalan söylemeden
    Yüzüne bakip aglamadan
    Nasil anlardim canim yanmadan ya

    Beni bana hatirlatan
    Yine bendim sonunda

    Yorulmak olmaz yorulmaz olmaz
    Bikmadan usanmadan devam yola

    Yeniden basladim dibinden
    Ne varsa yasamak güzel

    ReplyDelete
  3. ossy: gerçekleşeceğine eminim..

    onur: harikasın.. şiir de harika, duruyor duruyor damardan vuruyorsun:)

    ReplyDelete