10.22.2009

Şüpheye dair...


Herşey, herşey tekerrür içinde. Bir uzay boşluğunda binlerce yılıızn içinde askıda kalmıi gibi herşey...Ve en çok şüphe, en çok o öfkeli. En çok o zamansız. İnsan herşeye, askıda kalmışlığa, zamansızlığa hatta yalnızlığa bile alışıyor fakat şüphebunlardan biri değil. Şüphe malesef tüm birikmiş alışkanlıkları dahi öldürüyor. Şüphe abartıyor, şüphe can çekiştiriyor vücudun her kıvrımına.
Nice şairlerin kanatarak açtıkları yaralara şüphe tuz basıyor.Ne mesafe ne zaman; ne şehirler ne şehirlerden geçen yük trenleri... Hangisi dayana bilir buna?
Sabah kadar sancı çekerken gün doğumuna yakın uyuyakalmak ama zihninde, karnında hiç bitmeyecek bir acı gibi şüphe.

Vazgeçmeyı yediremeyenlere acı bir tokat....

6 comments:

  1. Vazgeçmekse tek çözüm koparın atın beni bir köşeye çözülemez düğümlerimle. Şüpheyse boğazınızda düğümlenen kesilirse soluğunuz bırakın kör karanlığa kendiniz kalın yanlızlığınızla baş başa.

    ReplyDelete
  2. ne kadar oldu görüşmeyeli yahu.Özledim (:

    ReplyDelete
  3. Yıldız kaydı dilek tut (:

    ReplyDelete
  4. yazmıyorsun epeydir?

    ReplyDelete
  5. şüphe,
    bir kere düşünce iç toprağına
    hızla büyüyen zehirli bi tohum gibi
    bütün çimenlerine "gidin burdan" der
    bütün çiçeklerine, "kuruyun"
    ve bütün bahçene yayılırken
    sana kulaklarını tıkayamadığın sorular sorar..
    ve tüm,,iyi niyet cümleleri
    elinde işe yaramaz birer alet edevat gibi kalakalır
    ve gün gün
    şüphe toprağının tamamına yayılır...
    abarttım mı ? : ) hiçte bile : )
    şüphe bir insanı her yere sürükleyebilir
    bu kadar güçlü bişeydir
    ve seni bıraktığında
    her yanın sürüklenmekten muhtemelen yara bere içindedir
    ilacı varmı bilmiyorum : )
    /olsa manyak satar bence iyi kazandırır : )/
    ama en azından şimdilik
    aspirin iç geçsinlik bişi değil bunu biliyorum : )
    mümkünse hiç toprağınıza düşmesin
    yoksa onu yolup atmak
    ne bileyim öyle derin derin kazıp
    ondan kurtulmak
    bütün toprakları kanatır
    ve hayli zaman alır ...
    dedim, kaçtım : )

    ReplyDelete