11.20.2009

Kardanadama Aşık Bisiklet

"Atalarımdan yüzyıllar sonra yaşıyor olsam da müzedeki büyük büyük dedemden daha yaşlı görünüyorum. Kolay değil, 10 yıldır burada, bu çatı katında eski eşyalar arasında yaşıyorum ve 10 yıldır yerimden neredeyse hiç kıpırdamadım.

Ve ben bir kardan adama aşığım.

Zaman kavramına sahip olsaydım yüzyıllar önce derdim. Ama burada “zaman” kötü yapılmış bir espri gibi. Burada her şey konulmuş –atılmış- bir eşyadan önce ve sonra olarak ikiye bölünür. Mesela ben size yeni alınmış bilgisayarın kutularının buraya konulmasından sonra yazıyorum. Birde serseriden önce ve sonramız vardı. Soğuk bir günde nasıl olduysa bir evsiz, apartmanın en konforlu yeri olan bu çatı katını seçmiş ve bir gece geçirmişti. Isınmak için ateş yakınca fark edildi ve bütün apartmanda olay oldu. Bu benim ve buradaki diğerleri için önemli bir olay çünkü bu olaydan sonra burada büyük bir temizlik yapıldı ve birçok eşya, korkulu rüyamız “eskiiiaciii” diye bağıran adama – her geldiğinde tir tir titrerim - verilirdi ya da direk çöpe atıldı..."


Herkese merhabaaa.
Kış yavaş yavaş etkisini gösterirken artık zamanı geldi dedim ve KARDAN ADAMA AŞIK BİSİKLET adlı mini- masalı buraya koymanın zamanı geldi dedim. Yukarda masaldan küçük bir parça var, masalın tamamını çizimleri ile beraber koymak istediğim için biraz beklemek zorundayım.

Onun dışında, İstanbul çok soğuk sevgili arkadaşlar.:) Sigara kullananlar için cafeler, barlar işkence olmaya başladı. Bundan nasibimi aldım mı ? Bunu okuyucunun hayal gücüne bırakıyorum :P Hal böyle olunca sıcak ev ortamı çok sevilen trend hale geldi benim için. Hafta içi Zuhal Topal ile İZDİVAÇ 'ı seyretmek, öğleden sonra türk filmi keyfi saat 18.00 ititbariyle CNBC'de yayınlanan diziler ile bir hayat kurdum kendime. Bilhassa İzdivaç Zuhal Topal ile bir başka güzelmiş. Kadın dalga mı geçiyor adam mı seçiyor ayırd etmek zor:)

- A kız sende mi izliyosun Zuhal Topal ile izdivaçı?
- AA Günseli sende mi burdaydın? Görünmüyordunuz ne zmanadır?
- Yazmıyosun ki bizi!
- Heheh o diğilde nooluck bu Mümin amca ile Emine teyzenin izdivaç meselesi?
- Ay kızzzz, valla evlencekler herhalde, Mümin amca evlenme teklif etmiş, Emine teyzede taaa antalyadan kalkıp gelmiş. Zuhal Topal'da evlenin ben yapçam düğünü demiş ah haaayt sonra da Memet emmi demesin mi hebele höbeleköbelehuhahalvjxhdg.....




Muhabiriniz kendi odasından bildiriyor.:)


7 comments:

  1. bisikleti ben çizmiştim sanırsam :p
    hikaye nefis... benim bisiklet okumasın bu masalı, yoksa kardanadamı kıskanabilir. hızlı hızlı çizseniz keşke, şimdi bi parmak bal çaldın ağzıma. çizimci arkadaşa sesleniyorum burdan. çabuk çiziniz efenim.

    istanbul soğuksa konya'ya gel hacı. kurban keseriz, ekmek salması yiyip ısınırız :)

    bu arada vizeler senin beynini yemiş bitirmiş dostum. bu bir zuhal kaydıdır, kayıt altına alınan ufak izdivaçlar olmuşun :p

    Günseli! Beyrut sana emanet, odasına girecek olan tüm dijital ve karasal izdivaç yayınlarını ve bizzat Zuhal Topaç'ın (topaçı bilerek yazdım) kendisinin girmesini engellemelisin :)

    ReplyDelete
  2. o zuhal'e, senden önceki fingirdeğin tekiydi sende onun gibi yerinde durma alakalı alakasız oyna demişler, o da kasıntı kasıntı oynuyordu. hala aynı mı? benim için mümim dayının izdivacından daha mühüm bi mesele bu?

    ReplyDelete
  3. Bisiklet var ama bir porsiyon Kardan adam gerek.Haydi başlasın masal ..


    **o diil de mümin amcadan çok emreye yazık oldu be.p (bu da gece tekrarlarını izleyen kız)

    ReplyDelete
  4. Anonymous5:56 PM

    Güzele benziyor,
    "Bir dakika ya bu ne,kim bu?" dedirten bir şarkının introsunu dinlemek gibi :)lethe.

    ReplyDelete
  5. Lethe buradaysa blog daha iyi oldu :)

    ReplyDelete
  6. ahahaıhaha:) Yanlız değilimişim demek heerkesin haberi varmıydı ya:D

    Bugun takip edemiyorum okula gidicem noolur haber veerin son durumu bana. KARAYILAN amcanı sonu nooloucak:)

    ReplyDelete
  7. Kırmızımı bu bisiklet ? :)

    ReplyDelete