3.22.2010

Beyrut kaçar...

Olan bitenherşey, tüm karmaşa, tüm zihin bulanıklığı İstiklal'in orta yerinde elimde çiçek desenli çöp kovası ile yere ZABAAAAAM efekti ile yere düşmem le netleşiverdi.

Prensip olarak çok takılıp düşen biri değilimdir. Ama düştüğüm zaman çok güzel düşerim.Muhakka bir yerlerimi yaralar, berelerim. Öyle dağda, bayırda da düşmem hani. Düştüğü zaman en kalabalık yerlerde, en halka açık yerlerde düşerim. Hani öyle ki, Amerikaya gitsem Grand Kanyon'da rahatça yürüken Times meydanın tam ortasında pat diye düşeri. Düşerim kii şanım yürüsün...

Belki bir gün İstiklale yolunuz düşer orada ZBAAAM (evet efekt bu) yüz üstü düşen bir kız görebilirsiniz... Uslu bir çocuk olursanız kim bilir belki şirinleri de görebilirsiniz.

***

DÜŞÜNÜYORUM
YAPMAKTAN ÇOK HOŞLANMADIĞIM BİR ŞEY
KORKUYORUM
ÖYLEYSE KAÇIYORUM
OLAY MAHALİ BEKLEYEBİLİR....

ve sn olarak özlü bir sözümle bitiriyorum sözümü...

KORKUNUN ECELİ FAYDASI YOK AMA KAÇMANIN BÜNYEYE YARARI ÇOK

1 comment:

  1. Son cümleyi acayip tuttum... :) hatta yazdirip duvarima asacagim.. ahdim olsun :))

    ReplyDelete