12.29.2011

2012

2011 sen nasıl bir yıldın öyle...

2011'i arkamda bırakarak koşarcasına kaçıyorum. Unutulmayacak, hafızalardan silinmeyecek bir yıl olarak tarihime geçmiştir. Bu yıl "bu kadar da olmaz arkadaş!" dedirtti. Hayattan, yoldan, kalplerden çıkardı bizleri.  Minicik kalpleriyle yeni insanlar girdi hayatlarımıza, birileri sonsuza dek aramızdan ayrıldı. 2011 ağlattı, canımızı yaktı, ayrılıklar yaşadık, perişan olduk. Bekledik, bekletildik. Düştük. Elimizden tutan da oldu, üzerimize bir kürek toprak atanda.. Sonra gülümsedik. Düştüğümüzde ayağa kalktık, kavuştuk, mesafeleri tükettik. Kahkahalara boğulduk, kimimiz aile olduk aynı sofraya oturduk. Kabul olmuş dualarımız  ve kabul olmayan dualarımız için şükrettik.

Ve 2012... Hazırım işte, geçmiş bana ayakta kalmayı ne kadar öğretebildiyse, 2012'de öylece ayaktayım. Ne bir eksik ne bir fazla... Ve ben edindiğim deneyimler kadar, kuvvetim kadar, geçmişten aldığım tüm gücümle 2012'ye hazırım.

Ya Siz?

2012'nin hayırlı, güzel ve mutlu geçmesi dileğiyle :)

2 comments:

  1. sadece benim için olduğunu düşünüyordum ama 2011 gerçekten herkes için çok kötü geçmiş :( neyse ki artık bitti! mutlu yıllara :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous4:34 AM

    teşekkürler, 2012 fena başlamadı bakalım neler olacak:)

    Çölün İkilemi

    ReplyDelete