1.03.2012

Yeni Bir Çöl, yepyeni İkilemler

2012 ile beraber Çöl'de yeniliğe gittim, umarım beğenirsiniz.

8 yıl önce blog ile başlayan sosyal medya maceram şimdilerde twitter ile son noktasına ulaşmış gibi görünüyor. Aslına bakarsanız artık bir "son nokta" var mı bilemiyorum. Her şey öyle hızlı değişiyor ki. Geçenlerde çok ilginç bir konuşma geçti bir arkadaşımla aramda;

Ben: Netbook alayım diyorum hem çok küçük hem de işimi görür.
Bi Arkadaş: Ya netbook alacağına tablet pc al bence. Aynı işi görecek.
Ben: Bilemiyorum ya.. Ne bileyim ben o klavyeye dokunucam o tuşlara basıcam ya öyle bi insanım.

Çok değil bundan bir kaç yıl önce de şöyle bir konuşma yapmıştım;

Bir Arkadaş: Yazılarını neden elde yazıyosun ki, bilgisayarda yaz takır takır...
Ben: Bilemiyorum ya..Ne bileyim ben kağıda dokunucam, o kalemi tutucam ya öyle bi insanım..


Herşey bu kadar çabuk değişebilirken artık "nasıl bir insan" olduğumu kestiremez oldum sanırım. İşin iyi yanından bakarsam, zamana uyduğum söylenebilir. Ancak zamana uyarken bile eski kafalılığımı elden bırakmıyorum:)

Neyse Twitter'dan takip için;Çölün İkilemi

Şimdilik esen kalın efenim... :)







No comments:

Post a Comment