1.03.2012

Kim Bu Halil Sezai Ya?

Önce Facebook'da başladı. Listemde ki herkes "Halil Sezai" paylaşıyor, bir çığ gibi büyüyordu. Tek bir videoyu bile açmadım. Neden mi? Çünkü aşırı derecede marjinal olduğumdan böyle herkes tarafından birden beğenilen şeylere "uzak kalma" hastalığım var. Neden? Tamamen yersiz artizlikten... 

Her neyse, çığ gibi büyüyen Halil Sezai paylaşımlarına kulak asmadan hayatıma devam ettim. Facebook paylaşımlarından sonra Twitter'a da bir Halil Sezai furyası baş gösterdi. Tweet'ler, Retweetler, yorunlar, Trend Topic'te Halil Sezai. Sen neymişsin be abi dedirtti. Ben ne yaptım? Yine dinlemedim.Neden? Sanırsnız ben o sırada Chopin dinliyor, san ki Bach ile coşuyordum! Yo yo Bayım! Ben popülarizme karşıydım sadece. Paylaşımların önü arkası kesilmiyordu. Ben direniyordum.

Ve bir Pazar günü, akşam saatlerinde arkadaşımla trafikteyken, arabasının cd çalarıa bir CD taktı ve bana "bak bu şarkı tam senlik" diyerek bir şarkı dinletti. Ya Rabbim o nasıl içten, acıyla bir "isyaaaaaaaan" demektir.! Derken Halil Sezai "İsyan" ile tanışmış oldum. Sonra öğrendim ki Bu adam yine bir dönem sosyal ağlarda paylaşımlara boğulmuş "İncir Reçeli" filminde oynamış, bu şarkı oradanmış.. 

Halil Sezai Kimdir? 
Tam adı Halil Sezai Paracıkoğlu olan sanatçı 16 Ağustos 1976, Eskişehir doğumlu. Ankara Devlet Konservatuarı mezunu sanatçı oyunculuğunun yanı sıra müzisyenliği ile önplanda son günlerde. Hiç dikkat etmemiş olsam da Sevgili Dünürüm( 2005), Ihlamurlar Altında(2005)  gibi dizilerde rol alan sanatçı İncir Reçeli'nde de başrolde oynuyor. Son günlerde paylaşılan videolarda ki ki görüntüsüne rağmen paylaştığım fotoğrafına bakarsanız aslında temiz yüzlü bir çocuk kendisi :)

Şimdi de İncir Reçeli filmini izlemeyerek direnişteyim!

No comments:

Post a Comment