10.04.2012

Zamanın Hikayesi

Zaman geçiyor.

***

Saat 12.05

Bir sabah hyecanla havalimanına gidiyorum. Koca bir geçmişi değiştireceğim. Sanki.. Sanki hiç bitmemiş gibi. İşte orada Kardanadam karşımda...Herşey yeniden başlasın!

Günlerden 12.05

Antalya havalimanına doğru gidiyorum. Fonda Demir Demirkan "Aşktan Öte" çalışyor. Sarılıyorum hiç bırakmayacak gibi, binlerce yalanın yükü üzerimde ama umurumda değil. Çünkü olmak istediğim tek yerdeyim.

Aylardan 12.05

Yağmurlu bir gecede binlerce km uzağa gitmek üzere havalimanına gidiyorum. Saatler sonra kavuşacağım. Kalbim tüm gürültüleri bastırıyor. Saatler geçmek bilmiyor, gözümü kırpmıyorum. sonra vakit geliyor tam karşımda beni bekliyor. .
Hayatımın en mutlu anı belki.
Sarılıyorum, her şey geçiyor.

Bir hafta sonu 12.05

Havalimnında saklanıyorum, başımda bir bere, gözümde gözlük. Biliyorum gelecek, biliyorum hayatımın her anında onun için orada olmaya hazırım. Sarılıyoruz, her şey geçiyor.

12.05 dakika kala...

Sarılıyorum. hiç bırakmayacakmış gibi. Çünkü acım bir tek o zaman azalıyor. Ne zaman gelir bilmiyorum, sarılıyorum hiç bırakmayacak gibi.. Gidiyor, ardından bakıyorum gecenin karanlığında kaybolurken...

Ve saat 12.05

Dolunay gökyüzünde parlıyor. Bekliyorum, gelmeyecek. Bir karanlığın önünde, boşluğun ortasında.... 

***

Zaman geçiyor sevgili Çöl. Her şey değişiyor.