Gün doğumunu izlemeyeli yıllar olmuştu o gün. Geçen yazdı ve hayatımı, ailemi kaybetmekten korktuğum için uyuyamamıştım kaç gece..
Yenilmemek için kaybedecek şeyleri olmamalı insanın. Herşeyi, herkesi arkasında bırakıp devam edebilmeli. Korku büyük bir zayıflık, acizlik...Düşünmeye engel bi durum.
Birden kendime geldim dün gece. Uyuyamıyordum. Kalkıp su içtim. Korktuğumu fark ettim, ürperdim. İçtiğim suyun tadı zehir gibiydi. Sonra o tadın kendi tadım olduğunu fark ettim. Zehir gibiydim..
Güneş doğmak üzereydi, ve ben korkuyordum.
Bunu fark ettiğimde vazgeçmeliyim dedim. Böyle geceler geçiremem, böyle bir değildim. Geçmişi tekrar yaşayıp aynı şeyler (hatta fazlasını) hissedip tekrar yenilemezdim. Gardımı tekrar almalıydım.
Güneş doğmak üzereydi, ve ben vazgeçiyordum.
Sabaha baktım sonra, taze güzel, arınmış herşeyden. İstanbul geceyi atlatmış.. Gülümsüyor herşey. Tadımdaki zehire rağmen gülümseyebildim. Hala bişeyleri, kendimi değiştrebilirdim. Kaçarak ya da vazgeçerek sadece kendimi kandıracaktım. Büyümeyi reddedecek, çamuruma biraz daha saplanacaktım.
Güneş doğmak üzereydi, yatağıma geri döndüm ve uyudum.Kaybedeceğim bişey vardı. Ve ben kaybetmemek için herşeyi yapacaktım.
Showing posts with label ben bu gün. Show all posts
Showing posts with label ben bu gün. Show all posts
4.16.2010
3.05.2010
*Blog mu, ne bloğu, blog ne arar la bazarda?? Oto Bazardında i kolormatik gözlüklü o amca 'ya canı gönülden katılıyorum. Çünkü son günlerde bildiğim bişey varsa o da bazarda artizin olmadığıdır.
*Çölün İkilemi'i yeni şablonu ile hizmetinizdedir efendim. Tedbili mekanda ferahlık vardır öyle değil mi ? Vardır, yoksa da olmalıdır.
* Geçmişinizle yüzleşebilir misiniz? Kendinize karşı objektif olabilir misiniz? Di yelim ki oldunuz bununla yüzleşebilir misiniz? Bu paragrafı bir yere bağlayacağımı sanıyorsanız değil mi? Spesifik sorular sorasım geldi sadece.
*Bir gün nefret ettiğiniz insan bir başkasına sizi düşündüğü için "böyle" olduğunu söylerse oradan koşarak uzaklaşın olur mu ? Nefret bağlı olduğu sebepler ortadan kalkınca utanca veya daha çok nefrete dönüşebilir. Dikkat etmek lazım.
*Ermeni tasarısının ABD temsilciler meclisine kabul edilmesi? Kardeşi kardeşe düşürür bunlar...Gönül istedi ki Amerikan üürnlerini boykot edebileyim. Çok klişe kaçardı.
* Sevgiler,
Muhabiriniz BAZARDAN sesleniyor...
*Çölün İkilemi'i yeni şablonu ile hizmetinizdedir efendim. Tedbili mekanda ferahlık vardır öyle değil mi ? Vardır, yoksa da olmalıdır.
* Geçmişinizle yüzleşebilir misiniz? Kendinize karşı objektif olabilir misiniz? Di yelim ki oldunuz bununla yüzleşebilir misiniz? Bu paragrafı bir yere bağlayacağımı sanıyorsanız değil mi? Spesifik sorular sorasım geldi sadece.
*Bir gün nefret ettiğiniz insan bir başkasına sizi düşündüğü için "böyle" olduğunu söylerse oradan koşarak uzaklaşın olur mu ? Nefret bağlı olduğu sebepler ortadan kalkınca utanca veya daha çok nefrete dönüşebilir. Dikkat etmek lazım.
*Ermeni tasarısının ABD temsilciler meclisine kabul edilmesi? Kardeşi kardeşe düşürür bunlar...Gönül istedi ki Amerikan üürnlerini boykot edebileyim. Çok klişe kaçardı.
* Sevgiler,
Muhabiriniz BAZARDAN sesleniyor...
1.28.2009
vay anasını volume 2.
Ben bu gün uzun bir aradan sonra DENİZ OTOBÜSÜ'ne bindim. Vapur değil Otobüs... Böyle daha bir hızla gidiyor Bostancı- Kabataş'a bindim yirmi dakikada ordaydım. Vay be dedim, daha önce neden binmedim ki dedim. Sonra aklıma geldi daha önce Bostancı'dan kabataşa gitmem gerekmemişti.
Ben bu gün ingiliz kaçığı ile fransız toku gördüm.
Ben bu gün Okulumdaki "security guy"'a abayı yaktım. Her gün girişte kimliğimi itina ile kontrol eden güvenliğe yeni bir eleman gelmiş. On numara adam...-Bu "on numara " kavramının futboldan geldiğini ben iki gün önce öğrendim. - Bence o güvenlikçi kesin MİT. Gizli görev için İstanbul Ünviersitesi'nde.... Görevi bittiğinde Miami'ye falan gidecek gizli göreve.Öyle olmasını diliyorum! Heyecan olsun.
Ben bu gün elime TIĞ aldım. O kadar yabancılaşmışız ki ilk zincirde ikimizde birbirimize bakıp çığlık attık ve mekandan arkamızda bir toz bulut bırakarak uzaklaştık. The Başlamadan Elveda DANTELLER!
"The Başlamadan Elveda Danteller" diye bir film yapsam Issız Adam'ı ikiye katlar.İtirazı olan varsa buyursun gelsin görüşelim.
Ben bu gün ingiliz kaçığı ile fransız toku gördüm.
Ben bu gün Okulumdaki "security guy"'a abayı yaktım. Her gün girişte kimliğimi itina ile kontrol eden güvenliğe yeni bir eleman gelmiş. On numara adam...-Bu "on numara " kavramının futboldan geldiğini ben iki gün önce öğrendim. - Bence o güvenlikçi kesin MİT. Gizli görev için İstanbul Ünviersitesi'nde.... Görevi bittiğinde Miami'ye falan gidecek gizli göreve.Öyle olmasını diliyorum! Heyecan olsun.
Ben bu gün elime TIĞ aldım. O kadar yabancılaşmışız ki ilk zincirde ikimizde birbirimize bakıp çığlık attık ve mekandan arkamızda bir toz bulut bırakarak uzaklaştık. The Başlamadan Elveda DANTELLER!
"The Başlamadan Elveda Danteller" diye bir film yapsam Issız Adam'ı ikiye katlar.İtirazı olan varsa buyursun gelsin görüşelim.
Etiketler:
ben bu gün
1.16.2009
Ooof ki of Volume !
Kendime hakim olamadım ve bir Israilli ile "sidik yarışına" girdim sayın seyirciler. Facebook da Free Palestine grubunun duvarında girdiğim bu yarış özel mesajlara taştı. Seviyeli ve iğneleyici ifadelerle birbirimize birşeyler kanıtlamaya çalışıyoruz. Herifçioğlu en son beni malesef kendi ülkemin gerçeği ile g.t etti ve sonuna da "salam habibi" diye ekledi.
Ben bugün "final" dönemine girdim sevgili seyirciler. İşte bu yüzden,sırf bu yüzden işte, yaşamdan çok ölüme yakın oldukları için....Başka türlü bir şey benim istediğim...
Ben bu gün..yalan olmasın bu gün değil dün, Bakırköye gittim sevgili izleyiciler. İnanın bana bambaşka bir dünyaya gittim sanki. Başka bir İstanbul tanıdım. Hiç hoşlanmadım ama. Bir New York'lu için New Jersey ne demekse benim içinde Bakırköy odur. İtirazı olan varsa şimdi konuşsun ya da sonsuza dek sussun...
Ben bugün Pink Floyd'un How I wish You Were Here şarkısını yeniden dinledim. Baktım bitti bir daha dinledim. Bir daha bir daha... Eskitemedim...
Ben bu gün hiç tanımadığım bir erkeğe sırf bana benziyor diye usulca sokulup "Konyalı mısınız" dedim.
Alper Canıgüz Gizliajans diye bir kitap çıkarmış. Ben bu gün bunu sahaflarda sordum sayın çok özel seyircilerim -evet siz ayrıcalıklısınız- sahafçıoğlu önce "kiiim?" dedi. "Alper Canıgüz...CANI GÜZ..." dedim.Adamın yüzünde garip bir ifade oluştu."Heaa o mu yok ondan " dedi. Aynı ifadeyi Murat Menteş'i sorduğumda da alıyorum. Mesela şu an sizin yüzünüzde de o ifade var... Niye ya niye!!
Muhabiriniz gerçek hayattan bildiriyor sevgili seyirciler.
Ben bugün "final" dönemine girdim sevgili seyirciler. İşte bu yüzden,sırf bu yüzden işte, yaşamdan çok ölüme yakın oldukları için....Başka türlü bir şey benim istediğim...
Ben bu gün..yalan olmasın bu gün değil dün, Bakırköye gittim sevgili izleyiciler. İnanın bana bambaşka bir dünyaya gittim sanki. Başka bir İstanbul tanıdım. Hiç hoşlanmadım ama. Bir New York'lu için New Jersey ne demekse benim içinde Bakırköy odur. İtirazı olan varsa şimdi konuşsun ya da sonsuza dek sussun...
Ben bugün Pink Floyd'un How I wish You Were Here şarkısını yeniden dinledim. Baktım bitti bir daha dinledim. Bir daha bir daha... Eskitemedim...
Ben bu gün hiç tanımadığım bir erkeğe sırf bana benziyor diye usulca sokulup "Konyalı mısınız" dedim.
Alper Canıgüz Gizliajans diye bir kitap çıkarmış. Ben bu gün bunu sahaflarda sordum sayın çok özel seyircilerim -evet siz ayrıcalıklısınız- sahafçıoğlu önce "kiiim?" dedi. "Alper Canıgüz...CANI GÜZ..." dedim.Adamın yüzünde garip bir ifade oluştu."Heaa o mu yok ondan " dedi. Aynı ifadeyi Murat Menteş'i sorduğumda da alıyorum. Mesela şu an sizin yüzünüzde de o ifade var... Niye ya niye!!
Muhabiriniz gerçek hayattan bildiriyor sevgili seyirciler.
Subscribe to:
Posts (Atom)