1.30.2009
Kalktı Göç Eyledi Davos Elleri HEY!
Günseli - Yürü be Tayyibim... Davos sana dar! Viyana'ya gideriz biz!
Kevser - cık..cık..cık... Bu olay tam bir skandal! Talihsizlikten de öte bir şey...
Günseli - Aa, neden be ? Nooldu şimdi?
Kevser - Canım baksana koskoca Türkiye Cumhuriyeti'ni temsil ediyorsun, üslübuna bak. Orası Kasımpaşa mı?
Günseli - Aaayyt, kızım boşver üslubu müslubu... Tüm dünyaya gösterdik, türk olmak böyle birşey işte. Israil, Israil haddini bileceksin!
Kevser - Fransızların bir lafı vardır " Muavi's chance muavi's temps" yani yanlış zaman, kötü şans... Orada yiğitlik yapacağına Konya'da Israil pilotlarının eğitim uçuşlarını durdur!
Günseli - Ee, kızım adama konuşmuyor, susuyor diyordunuz. Bak çıktı yiğitçe mertçe konuştu işte!
Kevser - Yiğitçe mertçe "modaretöre" küstü.!! Hem koskoca başbakan olmuşsun Israil'e tepkini mahalle ağzıyla mı iletiyorsun! Bu Türkiye için büyük bir talihsizliktir... OY toplama sevdasından başka bir şey değildir bu olanlar. Bunu bilir bunu söylerim...
Günseli - İyi de....
Ya kızlar iki dakika susun ya, van minüt ya...valla van minüt..amma vır vır ettiniz. Bıdıdbıdıdı, sizi bana sayıyla mı verdiler! Hele bir susun, velev ki bir susun!
Günseli - Durmak yok yola devam ama van minüt!
Kevser - Davos' küstüm Yokum!!!
Günseli- O diilde DAVOS NERESİ?
Filvaki bitti...
11.26.2008
Flash Haber!!!
Daha önce Yüzyılın Röportajından da okudugunu Çöl bu kez çizgisinden taşmış halde, kameralarımıza yakalandı. Çok içmişti. Ne bulduysa içmiş ayı.Herşeyin bir sınırı vardır. Çok ayıp.
dı dıpdıdd tısssss...dı dıp dığ dı tıssss....
Diğer ünlüler neler söylediler?
Görüntüleri izleyen Günseli sert konştu!
"Ahkam kesmesin bir daha bu blogda, çizerim"
Günseli: Vay ayı vay... Ahkam kesmesin bir daha buralarda çizerim. Puuuuu, suratına tüküresice, çoluğa çocuğa nasıl örnek olacakmış. Cık cık... Yazıklar olsun diyorum... Böylelerini sallandıracaksın kardeş!
Kevser ise gene bilimsel ve sıkıcı bir açıklama yaptı!
Kevser: Sayın magazinciler bunlar boş işler, gidin bakın CERN 'de neler oluyor. Ayrıca insanların özel hayatı, bundan bize ne, blogculara ne?
Dı dıp dıpdı tıssss...
******
10.30.2008
Demokles koş kılıcımı getir!
Konuşacak, söylecek çok şey var aslında."eh kardeş söyle o zaman tutma kendini" diyorsunuz bilirim, fakat herkes yeteri kadar konuştu. Ortada adil olmayan bir şey var. BLOGSPOT tamamen kıytırık sebeplerden kapatılmıştır ve ben bu siteye ulaşamadığım günlerin hakkını istiyorum! Sevgili Diyarbakır bilmem kaçıncı asli hukuk mahkemesine sesleniyorum. Buraya yazmadığım -yazamadığım- günlerin hesabını sorarım senden!!
Sizleri bilmiyorum fakat burası benim için en özgür oldugum yerlerden biridir. Burası özeldir, burası cennettir. Burası ÇÖL'dür... Ve bu çölde aşkı aramalı, gülmeli, sohbet etmeliydik... Ancak http://askinpesinde.blogspot.com yazıp "bu siteye mahkeme kararıyla erişim engellenmiştir"'i gördüğümde kaçıp uzaklaştığım onca şey birden buraya tıkışıp kaldı sanki. Sanki birileri zihnime mahkeme kararıyla erişimi engelledi.
Ayrıca birileri yüksek mercilere "ktunnel" , "vtunnel" gerçeğini bahsetmeli. Kime neyi engeliyon hacı, komik olma allasen:)
***
Kevser - Günseli koş demokrasiye mahkeme kararıyla erişim engellenmiş!
Günseli- Amaaan üzülme gülüm, ktunnel'den gireriz vesselam.
10.04.2008
Kop kop peşinde
Ne bu arkadaş? Herkes lanet olasıca bir buhrana kapılmış deliler gibi, çılgınlarcasına gidiyor! Herkes bi ayrı bohem...Kimle konuşsam aynı hüzün, aynı keder...
Ey sonbahar, hüznünü severim dediysem öldür bizi demedim. Bu ne yahu, meğer hepimiz ne meraklıymışız aşk acısı içinde bir sonbahar geçirmeye. Pes..e pes doğrusu... Yerim ben böyle aşkın ızdırabını ey sevgili okur, titre ve kendine gel! Kime ne fayda sağladı bu bohem? Kısa ömrümüzden başka ne var elimizde....Söyle allasen ne var?
İkinci bir emre kadar bu blogun adı değişmiştir. Artık "askinpeşinde" değil beyaz yüzlü kız'ın fikri olan "kop kop peşinde" olacaktır.
Yine ikinci bir emre kadar aşk acısı çekmeyi yasaklıyorum. Burada aşk acısı çeken olursada (halay baş ben olmak üzere) üç gün katıksız hapis var.
- eyvaaaaah iyice sıyırdı bizimki sonunda.
- eh binbeşyüz kişiye aşık olursa olacağı budur..bünye kaldırmadı.
- bi ilaç falan mı versek? Freud'un bu gibi durumlar için uygulamaları da var ama...
- ya osmanlı pokesini yedi mi bişeyi kalmaz.
Susun beeeeee,kesin ikinizde!!
-benim bitirmem gereken bir tezşm vardı şey ona bakayım...
- tüüüh bende ocakta yemeği unuttum görüyon mu.
Hahi şöyle akıllı olun....
9.26.2008
Sosyal Mesaj
- Okumadım.
- Ay neden, oku diye o kadar tembihledimdi?
- ....
- Amaaan be, sende..
- Günseli, sana kitap oku derken aslında fotoromanı kast etmemiştim.
- O da yazı bu da yazı? Üstelik bu resimli yazı.
- Ama bu..
- Yahu Şu Tolsoy mu dalsoy mu..
- Tolstoy...
- Heh, adı herneyse o adam da aşktan bahsediyo, işte bu fotoromanda aşktan bahsediyo. Ne farkı var ayol!
- Ama edebiyat...
- Aay neyse ne ya boşver, akşam Yaprak Dökümü vardı bi ağladım bi ağladım sorma.
-...
- Neden sustun Kevserim?
- İçimdeki sosyal mesaj verme isteğini bastırıyorum şu an.
- Peki seni yalnız bırakayım ben.